Avalehele ESTENGRUS
Koosseis Kroonika Album Muusika Kontakt Kooriliikmele
Kontsert

SOPSU vol 2

Läksime siis jõulukuu 28. päeval lund otsima. Vaat, meie koori sopranitega on kohe nii, et sobivad suusapüksid ja -joped, külm ja punased ninad ja…

Nii see SOPSU 2 algas – nagu koorireisid ikka, nalja, napsi ja vähese unega. Mulle kohe meeldib bussisõit kitarrimuusika saatel. Ja ülejäänutele vist ka, kuigi sedapuhku pidime tuge otsima Flora kambalt. Setod ütlevat, et kes sõpradega suusatama läheb, sellel tulevad pikad linad – tänud, florakad!

Edasi läks nagu laulus – õue vaatab Gaili, näe, kus ilm kõik imelik, maa on täis kui valget vatti… Poola suusakuurordid läbisime vaevaliselt: tahtsid ju kohalikudki lumme kümblema pääseda ja teed olid autodest ummistunud.

Tuttav hotell Tatra Popradis juba ootas. Karl unistas moonikoogist ja mõni tervitusnapsist.

Puhkus alaku… Hilja voodi ja vara üles, sest buss läks mäele igal hommikul 8.30.

Õhtuti me mängisime. Kõikide lemmikuks oli üks arendav korgimäng ”Kus on Vello?”. Lühike mänguõpetus: joo vein ära, võta kork hambusse ja esita naabrile küsimus Vello asukoha kohta, siis anna sama kork naabri lõugade vahele ja jää ootama vastust. Nüüd on selge, miks enamus reisiseltskonnast haigestus koju jõudes. Laulukoht: me õnn on haigus, mida üheskoos põetud! Ma muide jäin sellest õnnest ilma, sest hiilisin minema kui korgimänguks läks.

Uskuge või mitte, aga me andsime 31. detsembri õhtul kontserdi ka, kirikus. Ja rahvast oli murdu. Neil vist pole suurem asi söögiisu – jaksavad jumalateenistust kuulata ja eestikeelset kontserti tunnikese peale kauba. Kuigi minu meeelest räägiti kogu aeg uuest kõhust – jutluses olid slovakikeelsed sõnad novõi život. Kaido väitis, et see tähendavat hoopis "uus elu". Plaksutage nüüd meile, sest me tõestasime jälle, et laulame igas asendis ja seisundis.

Oh, ja me ei söönud verivorsti ja hapukapsast sel õhtul, vaid kõike muud põnevat. Mirjam näiteks neelas tuld. Ja uus aasta tuli meile 3 korda: Moskva, Eesti ja Slovakkia oma. Kus ikka sai kallistada! Ja paugutada.

Popradi keskväljakul kahe kiriku vahel mängiti hitte ja tantsiti. Oli harras tunne seista keset helbesadu, kellamängu, saluute ja heade sõprade keskel.

01.01. 2008 kell 10.00 seisime juba Jasnas piletisabas. Ausõna!

Lund oli piisavalt, kõik nõlvad lahti. Igaüks otsis oma nõlva ja lustis siis sellel. Meie Rutiga tegime pika retke otse üle mägede ja siis hiilgasime algajate nõlval. Kihutasime patside lehvides kõigist mööda, lõnksutasime põlvi ja laulsime tuntud U. Sisaski viisil, aga oma sõnadega: ”Tere, tere, Suusakuninganna!”
Peaaegu keevas vees ligunesime ka – täpsemalt 38 plussis kui õues oli miinus 8. Termaalvesi tegi head me vägevatele sääremarjadele!

Tulime tagasi ja tõime teile lund. Nüüd see lumevalevus jälle möödas.

SOPSU 3 on vähem kui aasta pärast.

Ilvi

Suusa- ja laulureis Slovakkiasse, Popradisse

• Väljasõit 28. dets õhtul
  • Kohale jõuame 29. dets õhtul (vahepeal ööbime bussis)
  • 4 või 5 päeva suusatame Slovakkia parimatel mägedel ja liguneme termaalvee sees.
  • 31. detsembril teeme imekauni kontserdi Popradis. Pärast kontserti võtame vastu uue aasta.
  • Tagasi hakkame sõitma 3. jaanuari õhtul (ööbime bussis)
  • Koju jõuame 4. jaanuari õhtul.
  • Majutume hotellis Tatra 2- ja 3-kohalistes tubades (sama mis eelmisel astal).
  • Maksab 3800 - hinna sees on bussisõit sinna ja kohapeal, majutus, õhtusöök esimesel õhtul.

Vaata pilte!Pildid albumis: SOPSU vol 2 (Sirje fotod, Ilvi fotod)

Liitu fännilistiga
Saad info kontsertide jm kohta otse oma meilile.